Kirke Saaby Skole

Guidende principper

værdierVi arbejder på Kirke Saaby Skole udfra en række guidende principper

•Vi sætter fokus på fælles bedste. På Kirke Saaby Skole er vi et fællesskab, hvilket betyder, at vi alle arbejder for skolen som en helhed.

•Vi tror på og arbejder ud fra, at alle børn, forældre og ansatte på Kirke Saaby Skole er lige meget værd og lige vigtige for gode resultater og en god skoletid!

•Vi ønsker, at vi alle tager et ansvar og gør en indsats for, at vi når vores mål. Vi mener, alle har et ansvar for at Kirke Saaby Skole trives og forventer, at alle gør en indsats for, at vi opnår vores mål.

•Vi ser det som en styrke, at vi er åbne for hinandens forskelligheder og meninger. Vi tror på, at forskellighed er en drivkraft for god udvikling og at forskellige synspunkter og meninger beriger hinanden.

•Vi ønsker at udvikle gode samarbejdsrelationer. Ved at respektere, lytte til og forsøge at forstå hinanden, tror vi på, at vi skaber et godt fundament for et positivt samarbejde.

•Vi ønsker at forblive i dialog med hinanden. Når tingene bliver svære, ønsker vi at tale os frem til gode løsninger.